„Jak Zdobyć 100 Subskrybentów Na Listę Mailingową?”

Zapisy Vs Wypisy

 

Nikt nie chce, żeby ludzie wypisywali się z listy mailingowej.

Email marketing jest bardzo ważny, bo można ściągnąć ludzi

z powrotem na bloga, budować brand osobisty lub biznesowy.

 

Jeśli masz listę, to masz bezpośredni dostęp do ludzi.

To co ludzie robią źle budując swoją listę, to mówią za dużo o sobie.

Należy tego błędu unikać, żeby zbudować relację z ludźmi.

 

1.Daj ludziom wyraźnie znać o czym będziesz pisać.

 

Ja zrobiłem właśnie ten błąd, że pisałem na różne tematy,

niekoniecznie związane z tematem przewodnim newslettera.

 

Czy to się ludziom nie podobało?

 

Dokładnie, ludzie czuli się zdezorientowani, w sumie tematyka

podobna, ale oczekiwali konkretnych wskazówek w danym temacie.

 

Jednym temacie.

 

Powinieneś/aś dać ludziom coś ciekawego na przyciągnięcie,

taki magnes, ale…

 

Zanim to zrobisz, zastanów się o czym będziesz do ludzi pisać w newsletterze.

Potrzebujesz strategii rozpisanej na kilka miesięcy, dotyczącej mailingu.

 

Chodzi o dawanie ludziom przemyślanej wartości, a nie tylko sprzedawanie.

Ludzie muszą wiedzieć, że jak otworzą maila od Ciebie to dostaną coś co cenią.

 

2. Pokazuj ludziom, że masz coś dla nich w newsletterze.

 

Niech ludzie wiedzą, że jak nie zapiszą się na newsletter, to nie dostaną

ciekawych wskazówek, historii, czegoś wyjątkowego.

 

Miej w zanadrzu coś tylko dla ludzi zapisanych, a nie po prostu nowe posty.

To też jest ważne, lecz tracisz część osób, jeśli myślą, że newsletter, to

będzie tylko przypominacz.

 

Jeśli twoje posty ciekawią ludzi, z pewnością nie będą chcieli stracić

innych wartościowych nowinek.

 

Darmowy Raport Specjalny, bezpłatny Kurs Internetowy, to są świetne

materiały na przyciągnięcie i utrzymanie  subskrybentów.

 

Chcesz żeby ludzie się zapisywali i ZOSTAWALI na liście.

Dlatego potrzebujesz strategii dostarczania ludziom stale wartości.

 

Dawaj dużo, zanim o coś poprosisz.

 

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej dołącz do mnie

 

„Marcinie twój newsletter jest bardzo pozytywny. Przeczytałam dziś hurtem kilka wiadomosci”

Paulina Bulek, KrainaRozwoju.pl

 

 

Jeśli również chcesz otrzymywać głębsze rozwinięcie

tematu budowania listy proszę dołącz do mnie.

 

Jeśli masz pytania proszę o komentarz, polubienia i udostępnienia.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Please follow and like us:
  • Bardzo przydatny artykuł! 🙂

  • Marcinie, bardzo fajny artykuł. Twój newsletter też bardzo pozytywny. Przeczytałam dziś hurtem kilka wiadomości, bo wpadły do nieodpowiedniego katalogu na skrzynce mailowej.

    • dziękuję za słowa uznania, ja też odkryłem u siebie ostatnio całą masę rzeczy w innych zakładkach 🙂

    • Paulina, czy mogę cię zacytować nieraz w moim wpisie, to zadziała na zwiekszenie wiarygodności?
      Obiecuję dołozyć wszelkich starań, żeby newsletter był wartosciowy 🙂

  • Ciekawie tutaj było 🙂

  • A ja właśnie myślę o newsletterze, jak się za to zabrać, aby miało nie tylko ręce i nogi, ale i głowę 🙂 i nie odstraszyło czytelników. No właśnie – potrzebna jakaś strategia – dziękuję więc za artykuł i ciekawego bloga!

  • Marysia

    Właśnie dlatego wypisałam się od nawet tych bardziej poczytniejszych blogów, spodziewałam się czegoś innego niż tylko przypomnienia odnośnie nowych wpisów a także nie skopiowanych treści z bloga. Tworząc newsletter koniecznie trzeba miec strategię i kilka pomysłów na coś co bedzie tylko dla zaufanej listy osób, a nie teksty, które można znaleźć na blogu 🙂 Popieram taką strategię 🙂

    • dziekuję za tę myśl, nad newsletterem trzeba popracować równie intensywnie jak
      nad artykułami. Dzięki za komentarz.

  • Idealnie wpisałeś się tym wpisem w moje noworoczne postanowienie – założenie newslettera☺

    • Bardzo się cieszę, że udało mi się w nowym roku.
      Życzę powodzenia i dzięki za komentarz.

  • To coś ekstra dla ludzi zapisanych na newslettera warto mieć na uwadze. Inaczej faktycznie będzie tylko przypomnieniem o blogu

    • Niby oczywiste, a może pomóc prowadzić newsletter.
      Dziekuję za komentarz.

  • Dołączamy!

  • Newsletter to moja pięta Achillesa. Muszę poczytać i wreszcie się do tego zabrać. 🙂

  • Spadłeś mi z nieba, akurat dzisiaj myślę nad swoim newsletterem. Zaplanowałam sobie styczeń na to działanie, jednak wiem, że najpierw muszę stworzyć coś jako bonus przy zapisie. No i potwierdziłeś moje przypuszczenia, że szycie na bieżąco nie wchodzi w grę;) Mam jeszcze ten problem, że poruszam wiele różnych tematów na blogu, które spaja jedna rzecz: zdrowe podejście do życia i to w kwestii relacji, i w kwestii pracy, otoczenia, samego siebie. Muszę jednak bardziej wyszczególnić, o co mi chodzi, moją misję, żeby przekaz był spójny, bo czytelnik wchodząc na bloga raz przeczyta o coachingu rodzicielskim, raz o tym, jak się pracuje w korporacji, raz o zakamarkach umysłu, a innym razem o tym, że smutek jest dobry dla duszy. Potrzeba mi takiego kleju, który te cegiełki czytelnie poukłada. Twój wpis jak zwykle mnie zainspirował, na listę mailingową się już zapisałam i będę zgodnie ze wskazówkami dziubać swoje poletko:)

    • Świetnie Marzena, lepiej z tydzień coś tam pomyśleć
      a potem faktycznie zrobić jeden temat, który połączy
      wszystko w całość.

      Inaczej jest dużo tematów do ogarniania 🙂
      poletko to się robi niezły folwark .

      zyczę powodzenia

      Dziekuję za obszerny komentarz

  • Przydatne info. Akurat przymierzam się do rozkręcenia newslettera;)